Kérem kattintson az "igen" gombra, ha elfogadja a vásárlást segítő információkat. igen
   

Vásárlási feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a GOKUL-TRADE Kft. (7400 Kaposvár, Berzsenyi u. 28-30.. adószám: 25571783-2-14) mint szolgáltató által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Szolgáltatói adatok
A szolgáltató neve: GOKUL-TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 7400 Kaposvár, Berzsenyi utca 28-30.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybevevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: rendeles@goloka.hu
Cégjegyzékszáma: 14-09-315263
Adószáma: 25571783-2-14
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Somogy Megyei Cégbíróság
Telefonszámai: +36 30 215 21 77
A szerződés nyelve: magyar

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Termékeink natúr kozmetikumok, füstölők és illatosítók, hajszínezők, illóolajok, növényi olajok, natúr parfümök. Ezen termékeink megvásárolhatóak webáruházunkon keresztül és budapesti üzletünkben. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.Termékeinkről a webshopban részletes leírás található, melyekhez fotó is tartozik. (A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek)
Amennyiben valamely termékünk akciós áron kerül a megvásárolható termékeink közé, akkor tájékoztatjuk vevőinket az akció időtartamáról.

Rendelés menete
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel üzletünkben vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

Szállítási módok

 

1. Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal

2. GLS CsomagPonba szállítás

Vásárlási összeg Házhoz szállítás GLS futárral  GLS CsomagPontba szállítás
0 - 9.999 Ft 990 Ft 690 Ft
10.000 Ft felett INGYENES INGYENES

Utánvétes fizetésnél + 190 Ft utánvét kezelési díjat számolunk a fenti díjakhoz.
Bankkártyás, Barion fizetésnél és banki előre utalásnál semmilyen plusz költség nincs!

Amennyiben utánvétes fizetési módot választott, a rendelés visszaigazolása után 1- 2 munkanapon belül kézhez kapja a rendelt terméket.

Ha banki előrefizetést választott, az összeg bankszámlára megérkezését követően 1- 2 munkanapon  belül kézbesítjük a csomagját.

A bankkártyás és a a Barion fizetésnél nincs várakozási idő, mert a sikeres fizetés után azonnal értesítőt kapunk, hogy teljesítve lett a rendelés. Így azonnal indítjuk a csomagját, melyet a rendeléstől számítva 1 maximum 2 munkanapon belül kézhez kap.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

A megrendelések feldolgozása és teljesítése:
Termékeink minden esetben raktáron elérhetőek, ezért a rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. A feldolgozott rendelések teljesítése 1- 2 munkanpon belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégsem kapható, abban az esetben azonnal értesítjük a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, bankkártyával, Barion fizetéssel és banki előre utalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő készpénzben.

Részletes info a Barion fizetésről >>>

 

 

Átutalási információk

Cég neve: GOKUL-TRADE Kft.
Bankszámla szám:11743002-21162091-00000000
Megjegyzés rovat: rendelés számot kérjük feltüntetni

Külföldről való utaláshoz szükséges adatok:
IBAN: HU59 117430022116209100000000
SWIFT: OTPVHUHB

 

Elállás joga
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

Garancia, jótállás
A minden termékekre allergia garanciát vállalunk a vásárlástól számítva 60 napig . Ez jelentheti pl. a füstölők használata közbeni allergia kialakulását, krémek alkalmazásakor bőr érzékenységét vagy bármi más termékeink használata során kialakult allergiát. Amennyiben felmerül ez a probléma a vásárlástól számított 60 napon belül, akkor a vásárlás helyén jelezze a problémát és a termék értékét (a szállítási díj nem tartozik bele) levásárolhatja. Ha termékünket webáruházunkban vásárolta, akkor elérhetőségeink egyikén vegye fel velünk a kapcsolatot (e-mail cím szükséges), ha egy viszonteladónknál vásárolta termékünket, akkor a garanciát abban üzletben érvényesítheti. Minden esetben a problémát okozó termék maradványait kérjük juttassa vissza. A visszaküldött termék szállítási díja a vevőt terheli minen esetben. Termékeink nem megfelelő használata során kialakúlt kellemetlenségekért garanciát nem vállalunk.

Panaszkezelés
Ha rendelése kapcsán valamilyen problémát tapasztal, kérjük haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén értesítsen fent feltüntetett telefonszámon. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze felénk az alábbiakat:

Rendelési szám
Panasz típusa és leírása

Vegyes rendelkezések
Az eladó és vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vevő és a Szolgáltató a 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve az általános hatáskörű bíróság illetékességét kérheti.

 

Ingyenes szállítás!

 

 

Ingyenes szállítás 10e Ft felett!
           
Részletek itt >>>

Aroma-tanfolyam alapfokon